Regulamin sklepu

Sklep internetowy "QDecor" dostępny pod adresem www.qdecor.pl prowadzony jest przez firmę QDecor z siedzibą w Rzeszowie ul.Rejtana 49/5; zarejestrowaną w Urzędzie Miasta Rzeszów pod numerem ewidencji działalności gospodarczej: 16289H, numerze NIP 814-159-86-30, numer REGON: 180755500.

Niniejszy sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci internet jak również w sklepie stacjonarnym. Zamówienia przyjmowane są także telefonicznie od poniedziałku do piątku godzinach 10:00-18:00 pod numerem telefonu 530 797 777  lub poprzez e-mail: sklep@qdecor.pl.

Wszystkie produkty oferowane na stronie internetowej www.qdecor.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone legalnie na rynek polski.

Wszelkie prawa do marek oraz znaków towarowych prezentowanych na stronie www.qdecor.pl należą do ich właścicieli i objęte są ochroną wynikającą z przepisów polskiego oraz międzynarodowego prawa.

Wszelkie mechanizmy i oprogramowanie użyte w sklepie internetowym są własnością firmy QDecor lub są wykorzystywane na podstawie licencji i są chronione prawami autorskimi i innymi.

Zgodnie z prawem autorskim oraz przepisami o ochronie baz danych każdy użytkownik otrzymuje niewyłączną, ograniczoną licencję na korzystanie z serwisu tylko w celach prywatnych, bez możliwości pobierania lub zapisywania stron. Powyższa licencja nie zezwala na:

Nie zezwala się na ramkowanie serwisu lub zastosowanie techniki ramkowania i wykorzystania w takiej prezentacji znaków handlowych, loga lub innych informacji, będących własnością firmy QDecor (zdjęć, obrazków, tekstów, budowy, układu i kształtu stron) bez uprzedniego pisemnego zezwolenia.

Do poprawnego działania sklepu wymagana jest przeglądarka internetowa z włączoną obslugą JavaScript.

§ 1

 

Zamówienie

  1. Zamówień w sklepie QDecor można dokonywać przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.qdecor.pl również od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 – 17:00 pod numerem telefonu 530 797 777 lub poprzez e-mail: sklep@qdecor.pl
  2. Składając zamówienie, klient zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem QDecor
  3. W celu robienia zakupów można utworzyć konto. Każdorazowe zakupy będą wówczas wymagały powtórnego logowania na to samo konto, dlatego należy pamiętać adres e-mail i hasło do konta. Po zalogowaniu można złożyć zamówienie wybierając opcję „DO KOSZYKA” przy produkcie. W koszyku należy wybrać opcję „ZAMAWIAM” a następnie sposób dostawy i odbioru produktu oraz formę płatności a następnie wybrać opcję „DALEJ”. W „MIEJSCE DOSTAWY” po kliknięciu „DALEJ” należy sprawdzić, czy dane są zgodne, wybrać opcję „WYŚLIJ”. Jako potwierdzenie zamówienia, każdy Klient otrzymuje automatycznie wygenerowaną wiadomość na podany przy logowaniu adres e-mail.
  4. W zamówieniu należy wskazać:
    • Jaki towar jest zamawiany
    • Adres dostawy przesyłki
    • Adres na jaki ma zostać wystawiona faktura (może on być inny niż adres dostawy)
    • Sposób dostawy lub odbioru
    • Sposób płatności

§ 2

Ceny produktów

 

  1. Ceny produktów umieszczane są na stronie internetowej sklepu (www.qdecor.pl).
  2. Wszystkie ceny produktów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  3. Ceny produktów nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki oraz ewentualnych opłat celnych.
  4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep Qdecor zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  5. Całkowita wartość zamówienia podana jest na stronie internetowej sklepu Qdecor .pl po dokonaniu przez klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.

§ 3

Zmiany w zamówieniach

 

  1. Zmian w zamówieniach Klient może dokonywać do momentu wysłania zamówienia do Klienta poprzez e-mali sklep@qdecor.pl lub pod nr. Tel: 530 797 777.
  2. Zmiany mogą dotyczyć: rezygnacji z całości zamówienia bądź jego części, a także zmiany w adresie dostawy zamówienia pocztą lub za pośrednictwem kuriera, bądź też zmiany danych na fakturze.
  3. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi w terminie 7 (siedem) dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji Klienta, na konto Klienta, z którego płatność została dokonana.

§ 4

Płatności

 

  1. Sposoby płatności
    • przy odbiorze - płatność za zakupiony towar gotówką przy dostawie.
    • przelew bankowy - w e-mailu potwierdzającym zamówienie Klient otrzymuje dane do przelewu, który można zrealizować w swoim banku, przez Internet lub na poczcie. 

      BRE Bank S.A (mBank)
      93 1140 2004 0000 3602 7394 3952
      Qdecor 
      ul.T. Rejtana 49/5
      35-328 Rzeszów

      W tytule przelewu nr zamówienia
    • za pośrednictwem serwisu Payu.pl
  2. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
  3. Payu.pl - bezpieczne płatności online - wybierając tą opcję istnieje możliwość zarówno płatności kartą jak i przelewem z jednego z banków internetowych, w którym Klient posiada rachunek. Ten sposób jest szybki i bezpieczny. Cały proces płatności odbywa się z pominięciem naszego sklepu. Cały proces odbywa się pomiędzy komputerem Klienta a serwisem Payu.pl
  4. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny. W przypadku, gdy zamawiający chce otrzymać fakturę VAT, Klient jest zobowiązany przesłać odpowiednie dane.

§ 5

Czas realizacji

 

  1. Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji wysyłki. Jest to czas, który zwykle upływa od przyjęcia zamówienia "do realizacji" do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu.
  2. Wysyłka zamówionego towaru następuje zwykle w ciągu 24h lub  1 – 3 dni roboczych w zależności oznaczenia, jakie widniało przy produkcie (w wyjatkowych sytuacjach 1-5 lub 1-14 dni roboczych)
  3. W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.
  4. Zamówienia na towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
    • Czas realizacji zamówień z opcją „za pobraniem” liczy się od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
    • Czas realizacji zamówień z opcją PayU.pl liczy się od pierwszego dnia roboczego po zmianie statusu płatności na "zakończona". Autoryzacja płatności w tym systemie trwa zazwyczaj od kilku minut do godziny.
    • Czas realizacji zamówień z opcją przelew bankowy liczy się od pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
  5. Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub DHL to zazwyczaj jeden dzień
  6. Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej i Paczkomatów Inpost to zazwyczaj 1-2 dni.
  7. Nasze stany magazynowe aktualizujemy na bieżąco i status przy produkcie "wysyłka 24h" oznacza, że mamy dany produkt w magazynie. Produkty ze statusem "wysyłka x dni" oznacza, że sprowadzenie towaru odbędzie sie w cigągu x dni. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca nie jest w stanie zrealizować naszego zamówienia lub się spóźnia z jego realizacją. Tym samym my nie możemy wywiązać się z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy klienta o takiej sytuacji e-mailem lub telefonicznie dając mu możliwość podjęcia decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy mamy podzielić paczkę, wysyłając wcześniej już dostępne towary, czy też anulować całe zamówienie.
  8. Podane terminy uwzględniają tylko dni robocze.

§ 6

Wysyłka

 

  1. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Firma ta gwarantuje szybkie i bezpieczne dostarczenie naszych produktów do adresata.
  2. Pocztę Polską: Pocztex 48
  3. Paczkomaty Inpost max rozmiary dł 60, szer 40, wys 30, do25kg.
  4. Potwierdzeniem wysłania przesyłki jest zmiana statusu zamówienia na „wysłane”. Sklep Qdecor nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Firma UPS ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych jednak w przypadku niezastania odbiorcy pod wskazanym adresem czas ten może ulec wydłużeniu. Po trzykrotnej nieudanej próbie dostarczenia przesyłka wraca do nadawcy.
  5. Opłaty za przesyłkę:
    • Opłata za przesyłkę DHL Standard: 14,90 złotych
    • Opłata za przesyłkę paczka Poczta Polska: 8,90 złotych
    • Do przesyłek pobraniowych doliczana jest dodatkowa kwota.
  6. Dokonując zakupu na kwotę powyżej 200 złotych – sklep Qdecor pokrywa koszty przesyłki. 
  7. Termin otrzymania przesyłki = czas na przyjęcie zamówienia do realizacji + czas realizacji + przewidywany czas dostawy
  8. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub opakowania należy spisać protokół zniszczenia razem z Kurierem dostarczającym przesyłkę oraz poinformować sklep o fakcie spisania protokołu. W przypadku produktów delikatnych takich jak: porcelana, zegar czy szkło konieczne jest sprawdzenie zawartości paczki przy kurierze. Kurier ma obowiązek poczekać lub zostawić do siebie telefon kontaktowy aby w razie uszkodzenia przesyłki sporządzić raport uszkodzenia. Konieczne jest możliwie jak najszybsze poinformowanie obsługi sklepu o uszkodzonej przesyłce telefonicznie (530 797 777) lub mailowo (sklep@qdecor.pl), nie pożniej niż do 7 dni po odbiorze przesyłki.

§ 7

Gwarancja i reklamacja

 

  1. Wszystkie produkty oferowane przez sklep objęte są gwarancją producenta 24 mies lub wiecej.
  2. Jeżeli zakupiony produkt okazał się niezgodny z zawartą umową Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  3. Reklamację można zgłosić następująco:
    1. I sposób: Klient wysyła zdjęcia uszkodzonego produktu na adres: sklep@qdecor.pl
      Po otrzymaniu wiadomości, sklep przekierowuje zdjęcia do Działu Reklamacji i następnie podejmowane są dalsze decyzje.
    2. II sposób: Klient odsyła produkt.
      Podstawą jej przyjęcia jest odesłanie produktu z załączonym dowodem zakupu oraz zgłoszeniem reklamacyjnym (pobierz PDF, pobierz DOC) zawierającym dokładny opis uszkodzeń. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia. Reklamowany produkt należy odesłać na adres: Qdecor, ul. Rejtana 49/5, 35-328 Rzeszów. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  5. W przypadku gdy reklamacja została uznana klient ma prawo do:
    • zwrotu równowartości ceny produktu wg. dowodu zakupu; lub:
    • wymiany produktu na taki sam wolny od wad – sklep www.qdecor.pl zastrzega, że to żądanie może być spełnione tylko pod warunkiem posiadania na stanie magazynowym odpowiedniego produktu; lub:
    • wymiany na inny produkt z oferty dostępny na stanie magazynowym Qdecor.

§ 8

Zwrot

Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie (pobierz PDF, pobierz DOC) na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu. W naszym sklepie wydłużyliśmy ten czas do 14 dni. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania na adres sklepu zakupionych nieużywanych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z odpowiednim oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu z wszelkimi naklejkami, kodami kreskowymi i tym podobnymi elementami identyfikującymi towar. Towar zwracany należy dodatkowo zapakować w zewnętrzne opakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Należność za zwrócony produkt klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.

§ 9

Newsletter

 

  1. Klient ma możliwość zaprenumerowania Newslettera Sklepu Qdecor. Jest on wysyłany tylko do osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania.
  2. Klient dokonując prenumeraty Newslettera musi wyrazić zgodę na dostarczanie do niego przez Sklep Internetowy Qdecor korespondencji drogą elektroniczną, a także musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym w tym celu zakresie.
  3. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.

§ 10

Promocje

 

  1. Sklep Internetowy Qdecor posiada w swojej ofercie pakiety promocyjne.
  2. Podstawowym pakietem promocyjnym jest zamieszczony na stronie sklepu Qdecor w zakładce „PROMOCJE” z rabatem określonym na stronie produktu.
  3. Pozostałe pakiety promocyjne są tymczasowe lub jednorazowe i ich regulaminy sklep Qdecor będzie zamieszczał osobno.

§ 11

Polityka prywatności

 

  1. Dane osobowe klientów są przetwarzane przez firmę Qdecor oraz przechowywane na bezpiecznych serwerach firmy Home.pl z siedzibą w Szczecinie.
  2. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umów sprzedaży oraz w przypadku zgody klienta służą do wysyłania informacji o zmianach w ofercie sklepu. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom. Każdy klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz kasowania.
  3. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w naszej bazie danych oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  4. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  5. Składając zamówienie Klient wyraża także zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail firmie Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez Sklep Qdecor oraz Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, swoich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Qdecor (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”

§ 12

Postanowienia końcowe

 

  1. Obecność towaru na stronach sklepu Qdecor nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.
  2. Towary prezentowane na stronach sklepu Qdecor nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.
  3. Zdjęcia poglądowe ich wygląd może nieco odbiegać od rzeczywistego wyglądu przedmiotu.
  4. Sklep Qdecor dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
  6. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez sklep Qdecor są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1.01.2016 r.
  8. Sklep Qdecor zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszych Warunków i Zasad sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.qdecor.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie dotychczasowych zasad.