Wysyłka, realizacja i zwroty

Wysyłka

  1. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - Pocztex i firmy kurierskiej DHL, co gwarantuje szybkie i bezpieczne dostarczenie naszych produktów do adresata.
  2. Paczkomaty InPost maksymalna długość 60 cm, szerokość 40 cm, wysokość 30 cm, waga do 15 kg.
  3. Potwierdzeniem wysłania przesyłki jest zmiana statusu zamówienia na „wysłane”. Sklep QDecor nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Firma DHL ma obowiązek dostarczyć przesyłkę następnego dnia po nadaniu, jednak w przypadku niezastania odbiorcy pod wskazanym adresem czas ten może ulec wydłużeniu. Po trzykrotnej nieudanej próbie dostarczenia przesyłka wraca do nadawcy.
  4. Opłaty za przesyłkę:
  1. Termin otrzymania przesyłki = czas na przyjęcie zamówienia do realizacji + czas realizacji + przewidywany czas dostawy
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub opakowania należy spisać protokół zniszczenia razem z Kurierem dostarczającym przesyłkę oraz poinformować sklep o fakcie spisania protokołu. W przypadku produktów delikatnych takich jak: porcelana, zegar czy szkło konieczne jest sprawdzenie zawartości paczki przy kurierze. Kurier ma obowiązek poczekać lub zostawić do siebie telefon kontaktowy aby w razie uszkodzenia przesyłki sporządzić raport uszkodzenia. Po tym fakcie konieczne jest możliwie jak najszybsze poinformowanie obsługi sklepu o uszkodzonej przesyłce telefonicznie (530 797 777) lub mailowo (sklep@qdecor.pl).

 

Czas realizacji

  1. Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji wysyłki. Jest to czas, który zwykle upływa od przyjęcia zamówienia "do realizacji" do chwili "wysłania" zamówionych towarów ze sklepu.
  2. Wysyłka zamówionego towaru następuje  w ciągu 1 – 5 dni roboczych w zależności oznaczenia, jakie widniało przy produkcie. Zwykle  jest to czas  24h lub 48h.
  3. W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.
  4. Zamówienia na towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
    • Czas realizacji zamówień z opcją „za pobraniem” liczy się od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
    • Czas realizacji zamówień z opcją Payu.pl liczy się od pierwszego dnia roboczego po zmianie statusu płatności na "zakończona". Autoryzacja płatności w tym systemie trwa zazwyczaj od kilku minut do godziny.
    • Czas realizacji zamówień z opcją przelew bankowy liczy się od pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
  5. Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL to zazwyczaj jeden dzień
  6. Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej i poprzez Paczkomaty to zazwyczaj 1-2 dni.
  7. Nasze stany magazynowe aktualizujemy na bieżąco i status przy produkcie "wysyłka 24h" oznacza, że mamy dany produkt w magazynie i zostanie wysłany natychmiast po opłaceniu. Produkty ze statusem "wysyłka x dni" oznacza, że oczekujemy na dostawę danego produktu od sprawdzonego i zaufanego dostawcy. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca nie jest w stanie zrealizować naszego zamówienia lub się spóźnia z jego realizacją. Tym samym my nie możemy wywiązać się z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy klienta o takiej sytuacji e-mailem lub telefonicznie dając mu możliwość podjęcia decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy mamy podzielić paczkę, wysyłając wcześniej już dostępne towary, czy też anulować całe zamówienie.
  8. Podane terminy uwzględniają tylko dni robocze.

 

Zwrot

Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie (pobierz PDF, pobierz DOC) na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania na adres sklepu zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z odpowiednim oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny). Zwracany towar nie może nosić sladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu z wszelkimi naklejkami, kodami kreskowymi i tym podobnymi elementami identyfikującymi towar. Towar zwracany należy zapakować dodatkowo w zewnętrzne opakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania (chyba ze zmiana stanu towaru była konieczna w granicach zwykłego zarządu). Zwrot towaru odbywa się na koszt i ryzyko Konsumenta. Należność za zwrócony produkt klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi.