Realizacja, wysyłka i zwroty
WYSYŁKA
- Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST, co gwarantuje szybkie i bezpieczne dostarczenie naszych produktów do adresata.
- Paczkomaty InPost maksymalna długość 60 cm, szerokość 40 cm, wysokość 30 cm, waga do 25 kg.
- Potwierdzeniem wysłania przesyłki jest zmiana statusu zamówienia na „wysłane”. Sklep QDecor nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Firma Inpost ma obowiązek dostarczyć przesyłkę następnego dnia po nadaniu, jednak w przypadku niezastania odbiorcy pod wskazanym adresem czas ten może ulec wydłużeniu. Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia przesyłka wraca do nadawcy.
- Opłaty za przesyłkę:
- Przesyłka standardowa Inpost kurier Standard: 12,90 zł, powyżej 199 zł - 0zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa: (płatność przy odbiorze) 15,90 zł, powyżej 199zł - 0zł
- Wysyłka do paczkomatu Inpost 12,90 zł, powyżej 199zł - 0zł
- Termin otrzymania przesyłki = czas na przyjęcie zamówienia do realizacji + czas realizacji + przewidywany czas dostawy
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub opakowania należy spisać protokół zniszczenia razem z Kurierem dostarczającym przesyłkę oraz poinformować sklep o fakcie spisania protokołu. W przypadku produktów delikatnych takich jak: porcelana, zegar czy szkło konieczne jest sprawdzenie zawartości paczki przy kurierze.Kurier ma obowiązek poczekać lub zostawić do siebie telefon kontaktowy aby w razie uszkodzenia przesyłki sporządzić raport uszkodzenia. Po tym fakcie konieczne jest możliwie jak najszybsze poinformowanie obsługi sklepu o uszkodzonej przesyłce telefonicznie (530 797 777) lub mailowo (sklep@qdecor.pl).
CZAS REALIZACJI
- Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji wysyłki. Jest to czas, który zwykle upływa od przyjęcia zamówienia "do realizacji" do chwili "wysłania" zamówionych towarów ze sklepu.
- Wysyłka zamówionego towaru następuje w ciągu 1 – 5 dni roboczych w zależności oznaczenia, jakie widniało przy produkcie. Zwykle jest to czas 24h lub 48h.
- W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.
- Zamówienia na towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST to zazwyczaj jeden dzie.
- Czas realizacji zamówień z opcją „za pobraniem” liczy się od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
- Czas realizacji zamówień z opcją Payu.pl liczy się od pierwszego dnia roboczego po zmianie statusu płatności na "zakończona". Autoryzacja płatności w tym systemie trwa zazwyczaj od kilku minut do godziny.
- Czas realizacji zamówień z opcją przelew bankowy liczy się od pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie
- Czas dostawy dla wysyłek realizowanych do Paczkomatów to zazwyczaj 1-2 dni.
- Nasze stany magazynowe aktualizujemy na bieżąco i status przy produkcie "wysyłka 24h" oznacza, że mamy dany produkt w magazynie i zostanie wysłany natychmiast po opłaceniu. Produkty ze statusem "wysyłka x dni" oznacza, że oczekujemy na dostawę danego produktu od sprawdzonego i zaufanego dostawcy. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca nie jest w stanie zrealizować naszego zamówienia lub się spóźnia z jego realizacją. Tym samym my nie możemy wywiązać się z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy klienta o takiej sytuacji e-mailem lub telefonicznie dając mu możliwość podjęcia decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy mamy podzielić paczkę, wysyłając wcześniej już dostępne towary, czy też anulować całe zamówienie.
- Podane terminy uwzględniają tylko dni robocze.
ZWROT
Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie wzór (pobierz PDF, pobierz DOC) w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania na adres sklepu zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z odpowiednim oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny). Zwracany towar nie może nosić sladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu z wszelkimi naklejkami, kodami kreskowymi i tym podobnymi elementami identyfikującymi towar. Towar zwracany należy zapakować dodatkowo w zewnętrzne opakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Zwrot zostanie przyjęty, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania (chyba ze zmiana stanu towaru była konieczna w granicach zwykłego zarządu). Zwrot towaru odbywa się na koszt i ryzyko Konsumenta. Należność za zwrócony produkt klient otrzyma w ten sam sposób w jaki dokonano płatności lub na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.